Pranie Tapicerki Samochodowej Wrocław 199zł PROMOCJA PEŁEN PAKIET

Zapraszamy Państwa do naszego nowego studia Auto Detailingu przy ulicy Grota Roweckiego 51 www.wbdetailers.pl

Auto Detailing Wrocław

Wash Bros Detailers We Detail Cars

 

Czym jest autodetailing?

Autodetailing . Cóż to takiego? Dlaczego tak głośno o tym w świecie uzytkowników aut, łodzi, quadów, motocykli... ba nawet helikopterów? 

Wikipedia podaje suchą i zwięzłą definicję:
Auto detailing (ang.) - “zoptymalizowany proces kompleksowego czyszczenia, renowacji i konserwacji pojazdu samochodowego lub jego elementów, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz. Auto detailing podnosi walory estetyczne i użytkowe pojazdu, przedłużając jego żywotność, zwiększa wartość rynkową auta.” 

Proces auto detailingu to doprowadzenie auta do nienagannego stanu wizualnego zarówno od strony wnętrza jak i lakieru. Usługę taką przeprowadza się zarówno na autach nowych jak i używanych. Nie jest więc dziwne, że nawet samochód prosto z salonu także można poddać takiemu procesowi. W takim aucie usuwane są mikro zarysowania transportowe, następnie lakier zabezpiecza się powłoką sealantu i wosku. Konserwuje się również plastikowe i gumowe elementy wnętrza. W starszych autach dochodzi korekta powłoki lakierniczej i czyszczenie nadkoli, wnęk komory silnika, bagażnika, szyberdachu oraz wnętrza. To w skrócie. 

Detailing utożsamiany jest czesto i mylony najczęściej z praniem tapicerki i "polerką lakieru" które proponują zwykłe myjnie i zakłady lakiernicze. To wg nas nadużycie. Usługi detailingowe to przede wszystkim SPA dla każdego auta gdzie proces renowacji może trwać nawet 2-4 dni i gdzie główną rolę odgrywa dokładność i dbałość o szczegóły - nikt się nie spieszy. W pierwszej kolejności dokładne umycie auta za pomocą specjalnej rękawicy oraz myjki ciśnieniowej, oczyszczenie lakieru z nalotów, smoły, owadów itp. Następnie aby przywrócić lakierowni szklistą gładkość oczyszcza się go za pomocą specjalnej glinki. Glinka to Japoński wynalazek który wyciąga z porów lakieru brud niewidoczny dla oka i pomaga usunąć nalot który pozostaje na aucie mimo dokładnego mycia. Proces glinkowania to podstawa której nie może zabraknąć przy procesie korekcji lakieru. Gdy lakier jest już oczyszczony należy przeprowadzić jego inspekcję, zmierzenie grubości powłoki, ewentualnie można uzupełnić odpryski lub ubytki. Gdy już wiemy w jakim lakier jest stanie przystępujemy do korekty. Jest to czasochłonny i wieloetapowy proces wymagający ogromnego wyczucia i przede wszystkim doświadczenia. Do korekty używa się kilku past począwszy od mocno ściernej po wygładzającą na końcu, a po drodze kilka razy zmienimy pady polerskie z twarszych na te najbardziej miekkie. Korekcie można poddać również reflektory i lampy także plastikowe.

Po korekcie idealnie czystą powierzchnię lakieru należy odpowiednio zabezpieczyć...
Wybór produktów zabezpieczających jest przeogromny, od wosków syntetycznych posiadających dużą wytrzymałość poprzez różnego rodzaju hybrydy, aż po typowo naturalne produkty dające świetne efekty wizualne, wyrabiane ręcznie, a oparte na naturalnych składnikach takich jak propolis czy wosk carnauba (ekstrakt z liści palmy rosnącej w Brazylii). 

Gdy mamy już przygotowany i zabezpieczony lakier przechodzimy do zabezpieczenia wszystkich pozostałych elementów karoserii, czyli listew, uszczelek, elementów chromowanych, opon. Na felgi nakłada się specjany wosk przystosowany do "pracy" w trudnych warunkach który ułatwi później łatwiejsze usunięcie z kół pozostałości pyłu z klocków hamulcowych oraz nalotów drogowych, a na opony nakładamy specjalny Gel. 

 

 

Powered By Website Baker